Compromís per Vila-real mostra la seua solidaritat amb el professorat interí

La coalició Compromís ha volgut mostrar la seua solidaritat aquest matí amb el professorat interí per la Coordinadora de Professorat Interí (CPI), AFID (Associació de Funcionaris Docents Interins) i STEPV (Sindicat de Treballadores i Treballadors de l’Ensenyament del País Valencià) els dies 20, 21, 22, 25, 26 i 27 de març que trenquen l’acord actual que la Conselleria d’Educació va pactar amb diverses associacions del sector.
El regidor de Compromís, Alberto Ibáñez, explicava que és un nou atac a la Educació Pública “Aquesta mesura no és una qüestió econòmica ni tècnica sinó una qüestió ideològica ja què al PP no li agrada tenir una Escola Pública forta que ensenye a la ciutadania a pensar i ser lliures”.
Ibáñez recorda que “Una vegada més, és una mesura presa unilateralment sense cap consens amb el món de l’Educació que dia a dia ha de suportar el menyspreu d’un govern desacreditat i sense cap capacitat de consens ni de crear ocupació. Una mesura que crearà més atur, només cal recordar que des de 2010 hi ha 5.000 professors interins menys al País Valencià”.
Ibáñez “Des de Compromís volem mostrar tot el nostre suport al professorat interí que està a la nostra ciutat, així com als vila-realencs que estan fora treballant d’interins. Al capdavall, és mostrar el nostre compromís amb l’Educació Pública de Qualitat com hem manifestat altres vegades al llarg de la present legislatura, una legislatura que passarà a la història pel desmantellament de l’Educació Pública al País Valencià” concloïa.