Compromís es consolida com alternativa a Vila-real triplicant els vots del 2009

Els resultats dels comicis europeus tanquen un cicle electoral importantíssim per a la consolidació de Compromís que ha aconseguit entrar al Parlament Europeu, de la mà de Jordi Sebastià que formarà part de Verds-ALE, tercer grup del parlament europeu.
El secretari local de Compromís, Xavi Ochando, destacava que “Compromís ja va triplicar els vots a les eleccions generals de 2011 i ara també ho ha aconseguit gràcies al treball diari dels nostres regidors i regidora, amb un fort lideratge al govern de Vila-real demostrant que altra forma de fer política és possible”.
En aquest sentit, Ochando assenyalava que “cal felicitar a la nostra companya, Mònica Alvaro, candidata de Compromís-Primavera Europea, per la dura campanya per totes les comarques de Castelló donant-nos veu i explicant el nostre projecte a la ciutadania amb il·lusió i energia” i destacava que, amb l’arribada de la Primavera Europea al Parlament Europeu, “comença un nou cicle polític que culminarà amb les eleccions municipals i autonòmiques on Compromís serà força clau per dir adéu al PP i transformar la societat des de les institucions”.
“Ara més que mai cal continuar treballant per la nostra ciutat i pel país, totes i tots, hem de treballar en equip fent propostes i liderant des del govern de Vila-real el canvi que hi haurà al País Valencià al 2015”, concloïa el regidor de Compromís.