pasqual

Molt s’ha parlat, aquests darrers mesos, del canvi que s’ha produït al govern de la Generalitat. Per fi, després de molts anys, se’ns obri un nou horitzó farcit d’esperança i il•lusió.
Ens complau que, després de quatre anys sent un referent a tot el País Valencià amb un pacte de progrés, dels pocs que hi havia en aquella legislatura, Vila-real tinga ara una administració amiga que estem segurs que ens escoltarà.
Ha estat un recorregut ple de dificultats, envoltats d’altres administracions que ens han donat l’esquena i ens han deixat sols quan més ho necessitàvem. A hores d’ara, per fi, ens sentim a resguard, perquè estem convençuts que, amb el nou govern valencià, la nostra veu arribarà amb més nitidesa i serà escoltada i valorada.
Sabem les dificultats amb què el nou Consell es trobarà, però, com sempre hem fet, seguirem en la nostra línia de reivindicar allò que Vila-real necessita i es mereix, independentment del color polític que hi haja a València.
Els vila-realencs ens han demanat ser la seua veu i, per això, continuarem demanant tot allò que siga imprescindible per a la ciutat, com la ronda Sud-oest, l’estació intermodal o l’Escola Oficial d’Idiomes. Aquesta última malauradament torna a estar de moda, per les llargues cues, sistemes informàtics que fallen i, sobretot, pels centenars d’alumnes que es queden fora en el període de matrícula.
Es tracta de reivindicacions històriques i una de les primeres peticions que hem fet. I no serà l’única, perquè encara queda molt a fer. No obstant això, tenim confiança en el nou govern i que l’aigua fresca arribe prompte a Vila-real.
*Portaveu del Grup Municipal Compromís i primer tinent d’alcalde de Vila-real