Nombrosos veïns, amics i familiars i companys del recentment desaparegut líder de Compromís per Vila-real, Pasqual Batalla, han participat a la III Trobada de xiuladors de reclam bucal, organitzada per la Regidoria de Tradicions, on se li ha retut homenatge al representant municipal, que era un apassionat del món del parany.

El nou regidor de Tradicions de Compromís per Vila-real, Santi Cortells, acompanyat per la resta de companys de partit i de la pròpia corporació municipal, ha recordat l’amor que Batalla sentia per la seua ciutat, motiu pel qual “va treballar incansablement” i ha destacat que “allà on estiga se sentirà orgullós de saber que el seu laboriós treball, sempre discret, continua donant fruits”. “Per això, avui xiulem més fort que mai perquè el dolç cant dels ocells arribe fins a Pasqual perquè sàpiga que mai l’oblidarem”, afirma.

L’acte, organitzat de manera independent des de la Regidoria que fins fa poc Batalla dirigia, ha tingut lloc a la coneguda com a rotonda del parany i que molts veïns coneixen ja com la ‘rotonda de Pasqual Batalla’.