Des de l’equip de govern de Vila-real,  on ens trobem representants de Compromís, hem creat una pancarta per a commemorar el 9 d’octubre, Dia del País Valencià, per a seguir reivindicant allò que és de justícia per a la nostra terra i la nostra ciutat. Seguim reclamant un finançament just i així ho seguirem fent tots els dilluns a la porta de l’ajuntament després de les juntes de govern, amb concentracions de cinc minuts al carrer, per deixar clara aquesta reivindicació.
Des de Compromís per Vila-real lamentem que aquesta pancarta, que representa el sentir de tots els vila-realencs, no s’haja pogut penjar al balcó del consistori. La nostra coalició va presentar recentment una moció per un finançament just  a la qual es va sumar el PSPV i junts la vam defensar al Ple, obtenint un ‘no’ ben rotund per part del PP i una abstenció per part de Ciutadans. Aquesta falta d’unanimitat per part de l’oposició a l’hora de reivindicar aquesta necessitat de tots els valencians i dels veïns de Vila-real, que tenen tot el dret a rebre una inversió ajustada a la realitat actual, és el motiu pel qual haurem d’eixir totes les setmanes a demanar el que ens correspon, perquè nosaltres sí tenim un compromís amb els ciutadans i per això seguirem lluitant i reclamant allà on siga necessari.