Mulla’t, el programa electoral 100% participatiu de Compromís per Vila-real per a 2019 celebra aquest divendres 14 la quarta eixida als espais públics de la ciutat per a aproximar-se a la ciutadania, recaptar propostes i respondre a les seues preguntes.

Els pròxims representants de la coalició que visitaran Vila-real seran el conseller d’Educació, Recerca, Cultura i Esports, Vicent Marzà, i la síndica adjunta de Compromís a les Corts, la vila-realenca Mònica Àlvaro, que estaran des de les 16.30 hores a la plaça de la Maiorasga juntament amb el candidat a l’Alcaldia de Vila-real, Josep Pasqual Sancho, i membres de l’equip i militants, per a escoltar les propostes dels ciutadans per al programa electoral.

Com en cada acte celebrat fins al moment, qualsevol persona que s’acoste fins a l’estand de Compromís i aporte una idea per al programa electoral rebrà un suc de taronja, dins la iniciativa Una idea, un suc. Per a açò, només caldrà escriure la idea en un senzill formulari i introduir-la a l’urna habilitada. Els veïns també podran traslladar la seua idea de manera verbal a l’equip de campanya que es trobe a l’espai, al propi Sancho i a Marzà i Àlvaro. Així mateix, la campanya Mulla’t també facilita la participació dels ciutadans de manera virtual, gràcies a l’habilitació del correu electrònic mullat.2019@gmail.com, al que es podran enviar tot tipus de suggeriments per a incloure al programa de 2019.

A més, Sancho i el seu equip, juntament amb el conseller i la diputada, es reuniran el mateix divendres amb diverses associacions de la ciutat per a escoltar les seues peticions i donar resposta a tots els dubtes que plantegen. “No fem res de nou, perquè la nostra línia sempre ha sigut la d’estar prop de la gent, a peu de carrer i escoltar les necessitats de les persones i tot allò que la ciutat necessita per a millorar”, explica Sancho, qui destaca la qualitat humana, tècnica i professional de l’equip que li dóna suport. “Aquest no és un projecte personalista, ací tots comptem i tots remem en la mateixa direcció perquè Vila-real seguisca avançant”, assegura, al mateix temps que anima als veïns a sumar-se a la campanya i participar fent proposades perquè es realitzen al llarg de la nova legislatura.

La campanya Mulla’t finalitza la setmana vinent amb l’última eixida, que tindrà lloc el dissabte 22 a la plaça de María Rosa Molás. En el mes de gener se seleccionaran les propostes realitzades pels ciutadans i es barrejaran amb les pròpies del partit, per a posteriorment presentar-les de nou als veïns i veïnes que desitgen participar en la votació i selecció d’aquelles que consideren més importants per a Vila-real a través d’una plataforma telemàtica.