El portaveu adjunt de Compromís i candidat a l’alcaldia de Vila-real Josep Pasqual Sancho, ha carregat durament contra Toni Cantó després del twit desafortunat que ha publicat el líder valencià de Ciutadans en el qual criticava una felicitació nadalenca de l’Ajuntament de València, dissenyada per la il·lustradora vila-realenca Paula Bonet.

Per a Sancho “en política tot no val, i el senyor Cantó per tal de criticar, tot li té igual”. El portaveu afirma que “Cantó ja va fer el ridícul fa unes setmanes en criticar l’Ajuntament de València per una campanya que havia fet un ens privat” i ara “s’ha cobert de glòria en criticar una felicitació nadalenca feta per una de les il·lustradores més importants del panorama nacional actual, la vila-realenca Paula Bonet” i continua, “com a vila-realenc no puc consentir que Ciutadans critique un Premi 20 de febrer d’aquesta ciutat” i considera que “el mínim que podria fer el senyor Cantó és demanar disculpes públiques”.

Així mateix, també considera que el Grup Municipal de Ciutadans a l’Ajuntament de Vila-real hauria de desmarcar-se públicament d’aquest twit desafortunat del seu líder valencià. A més a més, el candidat a l’Alcaldia de Compromís considera que “caldria que el senyor Vicens li pegara un bon estiró d’orelles al seu company”, ja que “Paula Bonet no es mereix les crítiques del senyor Cantó”.

Sancho ha volgut recordar que “Paula Bonet és un orgull per al nostre poble i fa tan sols uns mesos celebràvem que havia rebut la distinció al mèrit a les arts de la Generalitat Valenciana” a més a més, “és una dona empoderada, que està portant el nom de Vila-real per tot el món gràcies al seu art”, i assegura “aquest món necessita més artistes com Paula Bonet i menys polítics com Toni Cantó”.