El portaveu del grup municipal de Compromís per Vila-real, Pasqual Batalla, i el portaveu de la coalició a la ciutat, Xavier Ochando, han participat avui a la jornada ‘L’hora de les decisions’, que l’Institut Ignasi Villalonga d’economia i empresa i el setmanari ‘El Temps’ han celebrat al Palau de Congressos de València. Tant Batalla com Ochando han aprofitat la sessió per a recordar que “encara existeix un deute històric amb els territoris del País Valencià i de Catalunya i les Illes Balears, per això estem avui ací, per a fer un toc d’atenció al món i que es veja que l’infrafinançament que patim posa en risc els serveis públics que reben els nostres ciutadans, que sembla que són ciutadans de segona respecte d’altres àrees de l’Estat espanyol”. A més, han destacat la importancia de trobar sinergies per a la col·laborció territorial, especialment a l’hora de reivindicar la millora del finançament o les infraestructures. A la jornada s’han tractat temes relacionats amb turisme, ocupació, indústries d’avantguarda, indústries culturals, esports, agroalimentació, canvi climàtic, infraestructures, ports, aigua i amb altres matèries que “ens poden servir per a seguir millorant el nostre treball a l’Ajuntament de Vila-real”.