En un gest de suport a l’agricultura, el turisme i la tradició a Vila- real, la consellera d’Agricultura, Isaura Navarro, el candidat a les Corts Valencianes, Vicent Marzà, el diputat provincial i candidat per Castelló, Ignasi Garcia, i la candidata a l’alcaldia de Vila-real per Compromís per Vila-real, Maria Fajardo, han visitat este matí les bodeguetes de les festes de Vila-real.
Durant esta visita, els representants polítics han tingut l’oportunitat d’endinsar-se en l’esperit festiu que caracteritza les Bodeguetes de Vila-real.
La consellera d’Agricultura, Isaura Navarro, hi ha destacat la importància de l’agricultura local per a la sobirania alimentària, “tenim el millor producte i cal traure-li profit”, n’ha dit ressaltant el compromís de la seua conselleria per fer costat als agricultors i promoure els productes autòctons. Isaura, així mateix, ha remarcat que “la generalitat valenciana és el govern autonòmic que més ha invertit en el control de plagues”.
Vicent Marzà, candidat a les Corts Valencianes, ha compartit el seu entusiasme per la riquesa cultural i tradicional de Vila-real, així com el seu compromís per treballar en la protecció i promoció d’estes manifestacions culturals. D’altra banda, ha assenyalat que Vila-real, donat que és la segona ciutat de les comarques del nord, ha d’eixamplar el seu lideratge en este àmbit aprofundint-hi en el treball de les nombroses companyies teatrals que té. Durant la visita, ha tingut l’oportunitat d’interactuar amb els veïns i veïnes de Vila-real, escoltant les seues preocupacions.

A banda de la consellera i el candidat a les Corts Valencianes, Vicent Marzà, han visitat les bodeguetes altres companys de pobles veïns com ara Ignasi Garcia, candidat a l’alcaldia per Castelló, i Carla Nebot, candidata a l’alcaldia de Betxi.