La Casa dels Mundina ha acollit la taula redona ‘Un compromís amb la igualtat’, organitzada per tal de commemorar el Dia de la Dona i per a donar veu als ciutadans perquè expressen i debaten sobre el tema amb destacats representants de la coalició a nivell local i nacional en diferents àmbits.

L’acte, obert a tots els públics, ha estat presentat per la regidora Gemma Gil i moderat per la militant de Dones amb Compromís per Vila-real Balma Llansola. Com a convidats, han participat la primera regidora de la Dona de Vila-real, Maria Gràcia Molés; la diputada al Congrés per Castelló, Marta Sorlí; la portaveu adjunta de Compromís a les Corts i també regidora de la Dona en la legislatura 2011-2015, Mònica Àlvaro; el secretari autonòmic de Polítiques Inclusives, el vila-realenc Alberto Ibáñez, i la directora general d’Internacionalització, la també vila-realenca María Dolores Parra.
Tots ells han analitzat la situació actual del col·lectiu femení en la societat, han parlat sobre la seua experiència i han interactuat amb els assistents.