La campanya Assaltabarris, promoguda per la Regidoria de Participació Ciutadana, que dirigeix la regidora de Compromís Gemma Gil, ha començat amb l’estrena de l’espectacle de la companyia valenciana La Finestra Nou Circ a la plaça de la Maiorasga. La plaça de Sant Ferran ha acollit el segon espectacle, a càrrec d’A lo tonto, amb tècniques de circ. El jardí de Jaume I serà l’escenari de la tercera de les obres amb ‘L’home roda’, del Professor Karoli, i el Llaurador acollirà les cançons valencianes en directe i amb la interpretació de quatre actors de l’actuació Els Rockin’ Xics, d’Splai Teatre.
“Amb aquestes propostes, esperem que la gent s’anime a eixir al carrer, a conviure amb la resta de veïns i a passar una estona agradable en un ambient diferent, en família, en parella, amb o sense xiquets…perquè anem aassaltar els barris”, assenyala Gil, que explica que la campanya vol reivindicar l’ocupació dels espais públics per la ciutadania de totes les edats a través de tot tipus d’actes socials i culturals arrelats a l’estil de vida mediterrani.
Les associacions de veïns han participat a l’elaboració de la programació, amb nombroses activitats per a mostrar el que fan i per a donar-se a conèixer entre els veïns, amb jocs, tallers, balls, música o punt de ganxo. “Volem donar vida a tots els barris”, conclou.